vineri, 27 aprilie 2012

Mortis

Am inceput prost, prost, prost, prost! E atat de greu sa transcrii gandurile scrise in poezie, in proza.
Pentru mine  -care scriu numai in poezie- sa incep deodata sa scriu in proza.
Am inceput asa de prost, prost, prost, foatre porost.  • • • "inainte cand filosofii gandeau si nu scriau, erau apreciati... acum, nu mai sunt nimic" . . .
Ceva de  genul era scris de Cioran in Silogismele Amaraciunii, acum si eu stau si ma gandesc la 'trecutul indepartat' , la filozofie...

Sun un nimic...........  
Imi pare atat de rau ca vreau sa scriu, iar cand ma pun la calculator uit tot ce am vrut sa scriu.
Acum imi dau seama de ce in trecut filosofii gandeau fara sa scrie.... 
    
                    "Daca am gandii mereu cu voce tare, ne-ar scapa nuantele... "       -L. Blaga-                              
Un aderav mai mistic de atat nu pot sa dau


Nu vreu sa imi tin confesiuniile aici... vreau sa am numa' poze in el, iar confesiuniile sa le las pe ceva important.

anah*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu