miercuri, 2 mai 2012

Ha~Ha~Ha omoara!

-Ipocritoo!!! Nu vezi ce ai facut??!???
-Nu. pentru ca nu am facut nimic rau, doar am postat.
-Doar ai postat??!?!!??
-Da.
-L-ai adoandonat!!!
-Sii???? ..........

Am sa imi  fac de cap, nu o sa mai fac nimic din ce zic ei. Am sa fiu pe cont propiu! 
Sa ai grija, caci mie nu mi-e teama sa omor, chiar daca pe el nu l-am omorat, asata nu inseamna ca pe tine nu pot sa o fac. Si sa stii ca mi-ar face mare placere. 
In fine, acum sa revenim la ideologie: imi urasc colegii, si asta din simplul fapt ca una dintre colege e o ipocrita care vrea sa fie prietena cu mine. Si eu vreau. Nu intelegi ideea? Nu e de mirare, caci nuci eu nu o inteleg. Stiu doar ca din cauza ei imi urasc colegii.
...O.K. acum venind gandul de ceilalti colegi ....... si pe ei ii urasc! De ce? Pentru ca din cauza lor am devenit asa de... de... de... de... deschisa..... dar in sensul rau al cuvantului. Deoarece 'deschisa' reprezinta ca am devenit ca ei. am ajuns sa imi spun confesiuniile, aici, la tine. Si nu orice confesiuni, unele jalnice, stupide, proaste, neinteresante chiar si pentru mine.
Am spus mereu ca ma voi schimba, dar......... cine se mai asculta pe sine?
  anah*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu